Rozwiązania AVAYA

Firma InterMeg specjalizuje się w systemach AVAYA. Nasze główne obszary działalności to:

  1. Projektowanie systemów telefonicznych
  2. Instalacja i konfiguracja central telefonicznych AVAYA Communication Manager (np. Serwery S8300, S87X0, S8800, Gateway’e G650, G450, G430 G700, G350, G250, inne)
  3. Rozwiązania SIP (SMGR/SM/SBC)
  4. Poczta głosowa – Modular Messaging, Audix
  5. Projektowanie i budowa Call Center – ACD, VDNs, Vectors, Skills/Hunt Groups
  6. Instalacja i konfiguracja systemu raportującego CMS
  7. Implementacja serwerów CTI – AVAYA Enablement Services
  8. Rozwiązania oparte na produktach serii AVAYA IP Office
  9. Tworzenie dokumentacji powykonawczej
  10. Szkolenie użytkowników (administratorów i użytkowników końcowych)
  11. Bieżące naprawy i utrzymanie istniejących systemów